Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić satysfakcję z zakupów w naszym sklepie. Jeżeli jednak z różnych powodów chcesz zwrócić lub zareklamować towar, zapoznaj się z poniższymi procedurami i warunkami dotyczącymi zwrotów i reklamacji.

W naszym sklepie przesyłka zwrotna jest na nasz koszt - organizujemy też dla Ciebie kuriera po odbiór.

30 dni na zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny, ale my dajemy Ci możliwość zwrotu przez 30 dni od dnia otrzymania towaru. 

Powiadom nas, jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, a my zorganizujemy przesyłkę zwrotną na nasz koszt.

Aby odstąpić od umowy skorzystaj z elektronicznego formularza zwrotu lub wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia i wyślij go w najwygodniejszy dla siebie sposób:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres shop@dywanywitek.pl 
  • lub pisemnie wraz ze zwracanym towarem na adres:

A.Witek Anna Witek-Pietroń
Handlowców 14
32-085 Modlniczka

Do paczki z oświadczeniem (o ile nie zostało wysłane elektronicznie) i zwracanym towarem dołącz także fakturę zakupu.

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego towaru dokonamy zwrotu środków w takiej formie, w jakiej nastąpiła płatność.

Czego nie wolno zwracać?

Zwrotowi nie podlegają rzeczy wykonane wg indywidualnej specyfikacji klienta lub służące zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb (Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", Rozdział 2, Art. 10, pkt. 4.), np.

  • chodnik cięty i obszywany
  • wykładzina cięta i obszywana
  • pianomat lub mata przycięte na wymiar
  • karnisz przycinany na wymiar
  • firanka, zasłona, narzuta, poszewka dekoracyjna itp. robione na indywidualne zamówienie

Pamiętaj proszę:

  • o zabezpieczeniu paczki przed uszkodzeniem podczas transportu
  • nie odbieramy paczek wysłanych "za pobraniem" - prosimy o wcześniejsze uzgodnienie zwrotów z nami tel. 12 66 23 635

Składanie reklamacji

Jeżeli chcesz reklamować produkt:

1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji:

Wydrukuj, wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki lub skorzystaj z elektronicznego formularza

2. Spakuj i odeślij produkt:

Reklamowany produkt należy wysłać na adres: A.Witek Anna Witek-Pietroń, Handlowców 14, 32-085 Modlniczka po wcześniejszym umówieniu się z nami na odbiór tel. 12 66 23 635 (organizujemy kuriera na nasz koszt).

Prosimy o odpowiednie spakowanie towaru, aby nie został uszkodzony w transporcie i odesłanie go wraz ze wszystkimi ew. akcesoriami oraz dowodem zakupu. 

 

5% rabatu na pierwsze zakupy
Zapisz się do newslettera i odbierz kod rabatowy
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium