Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić satysfakcję z zakupów w naszym sklepie. Jeżeli jednak z różnych powodów chcesz zwrócić lub zareklamować towar, zapoznaj się z poniższymi procedurami i warunkami dotyczącymi zwrotów i reklamacji.

30 dni na zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny, ale my dajemy Ci możliwość zwrotu przez 30 dni od dnia otrzymania towaru. Powiadom nas, jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, a my zorganizujemy przesyłkę zwrotną na nasz koszt.

Aby odstąpić od umowy wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia i wyślij go w najwygodniejszy dla siebie sposób:

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres shop@dywanywitek.pl 
  • lub pisemnie wraz ze zwracanym towarem na adres:

A.Witek Anna Witek-Pietroń
Handlowców 14
32-085 Modlniczka

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wystawioną fakturę zakupu.

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego towaru dokonamy zwrotu środków w takiej formie, w jakiej nastąpiła płatność.

Czego nie wolno zwracać?

Zwrotowi nie podlegają rzeczy wykonane wg indywidualnej specyfikacji klienta lub służące zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb np. chodnik lub wykładzina cięte i obszywane; roleta, karnisz, firanka i zasłona robione na indywidualne zamówienie  > Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", Rozdział 2, Art. 10, pkt. 4.

Pamiętaj:

  • o zabezpieczeniu paczki przed uszkodzeniem podczas transportu
  • nie odbieramy paczek wysłanych "za pobraniem" - prosimy o uzgodnienie zwrotów z nami

 

Składanie reklamacji

Jeżeli chcesz reklamować produkt postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji:

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
imię i nazwisko,  adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Spakuj i odeślij produkt:

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego ew. akcesoriami oraz dowodem zakupu.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres: A.Witek Anna Witek-Pietroń, Handlowców 14, 32-085 Modlniczka

 

 

 

5% rabatu na pierwsze zakupy
Zapisz się do newslettera i odbierz kod rabatowy
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium