FAQ

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

1. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, produkty można odebrać osobiście w centrum wyposażenia wnętrz Witek Home w Modlniczce k. Krakowa przy ul. Handlowców 12. W koszyku, jako formę dostawy, proszę wybrać opcję "odbiór osobisty".

 

2. Jaki jest koszt dostawy?

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy. Aktualne zasady naliczania opłat dostępne są w zakładce “koszty dostawy”.

 

3. W przypadku tradycyjnego przelewu jaki jest nr konta?

Nr konta oraz aktualne dane przelewu znajdą Państwo w zakładce "formy płatności"

 

4. Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji konta?

Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia bez wcześniejszej rejestracji i zakładania konta. Składając zamówienie należy wybrać opcję : "zakupy bez rejestracji".

 

5. Czy można złożyć zamówienia drogą telefoniczną i e-mailową?

Tak, za pomocą obu tych form przyjmowane są zamówienia. Zapraszamy do kontaktu z odwiednim działem w zakładce: "kontakt i dane firmy"

 

6. Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Wszyscy klienci dokonujący zakupu w naszym sklepie internetowym otrzymują fakturę vat. Jeżeli chcesz zamówić na firmę w koszyku w kroku nr 2 należy w danych adresowych wybrać: "Firma" oraz wprowadzić dane firmy wraz z numerem NIP.

 

7. W jaki sposób i w jakich godzinach mogę skontaktować się z działem obsługi klienta sklepu internetowego?

Z biurem obsługi klienta skontaktujesz się dzwoniąc pod numer telefonu 509540333 w godzinach:

  • poniedziałek - piątek 10.00 - 19.00
  • sobota 10.00 - 18.00
  • niedziela handlowa 11.00 - 17.00

8. Czy moje dane podczas płatności są bezpieczne?

Tak, bezpieczeństwo płatności gwarantuje firma Autopay.

 

9. Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?

Jeżeli towar posiadamy na swoim magazynie wysyłamy go niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty, jeżeli towar jest na zamówienie i należy czekać na dostawę zostaną Państwo o terminie dostawy powiadomieni telefonicznie, bądź drogą mailową.

 

10. Czy mogę zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?

Tak, standardowo według ustawy mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość do 14 dni od otrzymania towaru. Jednak nasza firma wydłuża ten okres do 30 dni, byście mieli więcej czasu na podjęcie decyzji o ewentualnym zwrocie.

 

11. Dlaczego warto się zarejestrować w naszym sklepie?

Rejestrując się i dokonując zakupów ponownie w naszym sklepie, nie trzeba wówczas wpisywać danych do zamówienia oraz można śledzić status zamówienia. Mają Państwo pełne prawo do wglądu, zmian i usunięcia swoich danych w dowolnym momencie.

 

12. Czy sklep posiada regulamin i politykę prywatności?

Tak, z regulaminem sklepu można zapoznać się tutaj, a polityka prywatności znajduję się tutaj.

 

13. Jak mogę zapisać się do newslettera?

To bardzo proste.  Na dole strony jest pole, wystarczy wpisać swojego maila i użyć przycisku "Zapisz się". Następnie należy kliknąć w linka aktywującego, który przyjdzie na podany adres mailowy. Zapisując się do newslettera otrzymujesz 5% rabatu na pierwsze zakupy oraz od czasu do czasu informację o nowościach, rabatach i akcjach sezonowych.

 

5% rabatu na pierwsze zakupy
Zapisz się do newslettera i odbierz kod rabatowy
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium