Producenci
Dowiedz się pierwszy o promocjach i nowościach zapisz się do Newslettera!
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?
Ważna informacja!

Nasz nowy sklep internetowy dywanywitek.pl jest jeszcze w trakcie budowy, ale bez problemu możesz już robić tu zakupy :)

Jeśli jednak nie znalazłeś produktu którego szukasz, lub czujesz się tu nieco zdezorientowany, zapraszamy do odwiedzenia naszego drugiego sklepu pod adresem: sklep24.dywanywitek.pl

Zapraszamy też do odwiedzenia naszego Salonu stacjonarnego:
Modlniczka, Handlowców 12

FAQ

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

 

1. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, produkty można odebrać osobiście w Modlniczce k.Krakowa przy ul. Handlowców 12 w centrum Handlowym Witek Home. W koszyku jako formę dostawy proszę wybrać opcję: "odbiór osobisty".

 

2. Jaki jest koszt dostawy?

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy. Aktualne zasady naliczania opłat dostępne są w zakładce “koszty dostawy”.

 

3. W przypadku tradycyjnego przelewu jaki jest nr konta?

Nr konta oraz aktualne dane przelewu znajdą Państwo w zakładce "formy płatności"

 

4. Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji konta?

Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia bez wcześniejszej rejestracji i zakładania konta. Składając zamówienie należy wybrać opcję : "zakupy bez rejestracji".

 

5. Czy można złożyć zamówienia drogą telefoniczną i e-mailową?

Tak, za pomocą obu tych form przyjmowane są zamówienia. Zapraszamy do kontaktu z danym działem w zakładce: "kontakt i dane firmy"

 

6. Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Wszyscy klienci dokonujący zakupu w naszym sklepie internetowym otrzymują fakturę vat. Jeżeli chcesz zamówić na firmę w koszyku w kroku nr 2 należy w danych adresowych wybrać: "firma" oraz wprowadzić nazwę firmy wraz z numerem NIP.

 

7. W jaki sposób i w jakich godzinach mogę skontaktować się z działem obsługi klienta sklepu internetowego?

Z biurem obsługi klienta skontaktujesz się  dzwoniąc pod numer telefonu 509540333 w dni powszednie w godzinach od 10 do 20.

 

8. Czy moje dane podczas płatności są bezpieczne?

Tak, o bezpieczeństwo płatności dba firma Blue Media

 

9. Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?

Jeżeli towar posiadamy na swoim magazynie wysyłamy go niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty, jeżeli towar jest na zamówienie i należy czekać na dostawę zostaną Państwo o terminie dostawy powiadomieni telefonicznie bądź drogą mailową.

 

10. Czy mogę zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?

Tak, standardowo według ustawy mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość do 14 dni od otrzymania towaru. Jednak nasza firma wydłuża ten okres do 30 dni, byście mieli więcej czasu na podjęcie decyzji o ewentualnym zwrocie.

 

11. Dlaczego warto się zarejestrować w naszym sklepie?

Ponieważ po rejestracji i aktywacji konta klient otrzymuje od nas informację o aktualnych nowościach, rabatach i akcjach sezonowych. Klient ma pełne prawo do wglądu, zmian i usunięcia swoich danych oraz dodatkowo może obserwować status zamówienia.

 

12. Czy sklep posiada regulamin i politykę prywatności?

Tak, z regulaminem sklepu można zapoznać się tutaj a polityka prywatności znajduję się tutaj

 

13. Jak mogę zapisać się do newslettera?

To bardzo proste.  Na dole strony jest pole, wystarczy wpisać swojego maila i użyć przycisku: "zapisz się". Następnie należy kliknąć w linka aktywującego który przyjdzie na podany adres mailowy i gotowe.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium